آیا نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 نیاز به دیالیز

در بالینی، کراتینین 5.8 ما کلیه شدت آسیب دیده است را نشان می دهد. به طوری که، بسیاری از پزشکان می کند که بیمار برای رفتن به دیالیز در آینده نزدیک نشان می دهد. اما، درمان های دیگر به جای دیالیز برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 5.8 وجود دارد. اگر شما نمی خواهید به دیالیز، شما می توانید پزشک آنلاین ما برای برخی از اطلاعات در مورد درمان های جایگزین آزادانه تماس بگیرید.
آیا شما در مورد سم از بین بردن و درمان شنیده؟ این یک راه جدید برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه خلاص شدن از شر همه چیز کار برکنار سپرده زباله و است. سم از بین بردن درمانی قادر به از بین بردن مواد مضر از بدن، محافظت از کلیه از آسیب بیشتر است، ارائه یک داخلی اطراف سالم است که مفید برای کلیه برای بازیابی، و غیره
در عین حال، بیماران خواهد شد با پیوند سلول های بنیادی در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت درمان می شود. سلول های بنیادی را به ایمنی و خود شفا توانایی بیماران را بالا ببرد. این با ارزش است برای بیماران به خوبی دریافت.
پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری، طب سوزنی و درمان های دیگر استفاده می شود برای تعمیر کلیه و بهبود عملکرد کلیه.
به عنوان یک ماده در واقع، که درمان خواهد شد به بیماران استفاده شده است در وضعیت فیزیکی بیمار است. اگر شما امیدواریم که برای به دست آوردن برخی از اطلاعات مربوط به نارسایی کلیه یا که درمان مناسب برای شما است، شما می توانید با دکتر کلیوی ما توسط واتساپ +8618633865632 صحبت کنید.
در اینجا من به چرخه درمان به شما معرفی.
چرخه درمان است به منظور جلب چرخه چرخ زدن با گل و لای گیاهان در منطقه فعال است که با توجه به نظریه سنتی طب چینی در بر داشت. پس از آن، مواد موثر را به بدن نفوذ به ترویج گردش خون، برطرف کردن رگ های خونی، انجام همه چیز غم انگیز، بازسازی عملکرد کلیه و غیره. از این رو، بیماران به زندگی عادی بازگشت.

برای بیمار نارسایی kideny که کراتینین 5.8 است، زمانی که کلیه ترمیم شده است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد.
اگر شما از نارسایی کلیه و یا علاقه مند به درمان رنج می برند، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال conditons بیماری دقیق خود را به kidney-treatment@hotmail.com. ما شرط بندی ما به شما کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: